Påskis

Jahapp då närmar vi oss ännu en påsk, ännu en gång ska vi fira jesus död... och det gör vi naturligt och logiskt vis med att måla och äta ägg, inget konstigt med det.... Hursomhelst ska det bli skönt med lov! :D men jag hade gärna sparat det och tagit ut det när jag velat, så skoltrött är jag inte. sen är det också lite synd att planerna för lovet sprack lite sådär... så då har man inte riktigt något att se fram emot.


Men sommartid är ju en bra uppfinning!! det är så fint och ljust på kvällarna nu :D Och mitt sommarlov är endast 4 skolveckor bort!! det ni!! Men lovet är inte bara helt bortkastat eftersom jag och tre trevliga killar skall på en roadtrip till nongkan och gå på releasefest, det kommer bli galet kul!! :D


Nu har jag inget viktigt mer att säga förutom att det kanske ska börja jobbas på båten snart och all hjälp är välkommen :P

Ha nu ett fullkomligt trevligt och superskönt påsklov!!

Kommentarer
Postat av: A

nehe.. för nu har du mer planer! Äventyr!! :)

2010-04-01 @ 01:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0